24.MTKwK-Sale-seminaryjne​​​​



Organizacja spotkań i wydarzeń podczas


24. Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie®


Rodzaje spotkań


Zamawianie sal seminaryjnych, rejestracja spotkań, i uzupełnianie programu towarzyszącego odbywa się poprzez Panel Wystawcy https://targiksiazki.exposupport.pl/login






SPOTKANIA STACJONARNE



 z udziałem publiczności






SPOTKANIA STACJONARNE 


z udziałem publiczności i ze streamingiem na Platformie Targów oraz w mediach społecznościowych Wystawcy - autor, prowadzący i publiczność znajdują się w sali seminaryjnej EXPO Kraków







SPOTKANIA HYBRYDOWE


z udziałem publiczności i streamingiem na Platformie Targów oraz w mediach społecznościowych Wystawcy - autor łączy się spoza EXPO Kraków, a prowadzący i publiczność znajdują się w sali seminaryjnej EXPO (w sali umieszczony ekran i kamery)








SPOTKANIA ONLINE


transmitowane na Platformie Targów oraz w mediach społecznościowych Wystawcy – autor, prowadzący i publiczność znajdują się poza Expo Kraków.







Decydując się na organizację spotkania stacjonarnego, stacjonarnego ze streamingiem lub spotkania hybrydowego należy sprawdzić dostępność sal u organizatora, a następnie zamówić Salę seminaryjną w Panelu Wystawcy https://targiksiazki.exposupport.pl/login


Zasady organizowania SPOTKAŃ ONLINE:


  1. Prelegenci/Goście SPOTKANIA ONLINE otrzymają link za pomocą którego będą mogli zalogować się do zamkniętego spotkania, które będzie transmitowane na Platformę Targów.
    Uczestnicy wydarzenia będą mogli oglądnąć spotkanie na stronie bez konieczności logowania.www.ksiazka.krakow.pl
  2. Techniczna próba wydarzenia odbędzie się w dniu 13.10.2021. Godziny zostaną ustalone z Wystawcami indywidualnie

  3. Logowanie Prelegentów/Gości wydarzenia - 10 min. przed wydarzeniem.

  4. Wymagania sprzętowe dla Prelegentów/Gości spotkania online:
    komputer z kamerą,
    słuchawki z mikrofonem (konieczne, by dźwięk nie wychodził z głośników),
    stabilne łącze internetowe - minimalne wysyłanie 5Mb i odbieranie minimum 5Mb,
    przeglądarka internetowa chrome.

  5. Prezentację udostępnianą w trakcie spotkania należy przygotować w programie Powerpoint, bez nietypowych przejść i animacji.

  6. Wydarzenie na FB zakładają Targi Książki w Krakowie® dodając Wydawcę do współorganizacji.

  7. Wystawca przesyła następujące dane:
    Nazwa Wydawnictwa:
    Tytuł spotkania:
    Imię i nazwisko Autorów/prelegentów:
    Imię i nazwisko Prowadzącego:
    Zdjęcie autora do szablonu wydarzenia (szablon wydarzenia: 16:9 rozdzielczość 1920 x 1080).

  8. Miejsce streamingu: wydarzenie i media społecznościowe Wystawcy

  9. Wystawca planuje transmisję online na swoim FB, a następnie kopiuje z ustawień adres serwera SMTP i klucz transmisji i przesyła go na adres: gutkowska@targi.krakow.pl


Kontakt

Małgorzata Downar

Project Manager/Team Leader
downar@targi.krakow.pl

+48 510 182 731

+48 12 651 90 50

Agnieszka Gutkowska

Asystent/Event manager

gutkowska@targi.krakow.pl

+48 506 038 212

+48 12 651 90 72

Sale seminaryjne




Sale w EXPO Kraków są przestronne, nowoczesne, klimatyzowane i umożliwiają zorganizowanie niemalże każdego rodzaju spotkania. Wszystkie sale są nagłośnione i wyposażone w mikrofon bezprzewodowy, rzutnik i ekran. Ponadto istnieje możliwość ich automatycznego zaciemnienia. Sale seminaryjne na terenie EXPO Kraków świetnie sprawdzają się podczas: kameralnego spotkania z pisarzem, konferencji prasowej, warsztatów dla najmłodszych, spotkania branżowego czy projekcji filmu.


      




  




Jak zarezerwować salę seminaryjną?


 


KROK 1


Sprawdź lokalizacje poszczególnych

sal seminaryjnych



KROK 2


Zastanów się, w który dzień i mniej więcej o jakiej porze chcesz zorganizować spotkanie i skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności

KROK 3

Wypełnij zamówienie w panelu klienta

  





Pamiętaj, że...



  • sale wynajmowane są na 50 min. Pozostałe 10 min do pełnej godziny to czas na przygotowanie sali do następnego spotkania,
  • koszt wynajmu za małą salę to 500 zł (netto) dla Wystawców ze stoiskiem i 1000 zł (netto) dla Wystawców bez stoiska, 
  • koszt wynajmu dużej sali ze streamingiem to 900 zł (netto) dla Wystawców ze stoiskiem i 1800 zł (netto) dla Wystawców bez stoiska,
  • możesz także domówić dodatkowe elementy wyposażenia, stąd jeśli przewidujesz większą liczbę prelegentów, zamów dodatkowe mikrofony,

  • zamówienia na dodatkowe wyposażenie sali seminaryjnej składane podczas Targów będą realizowane w miarę możliwości oraz będą droższe o 100%.




Salonik Literacki





Czym jest Salonik?

  • specjalnie wydzielona powierzchnia w hali Wisła
  • nowoczesna agora umożliwiająca organizację spotkań z autorami
  • otwarta przestrzeń umożliwiająca każdemu zwiedzającemu udział w spotkaniu
  • nowoczesna platforma promocyjna

* liczba miejsc jest zależna od restrykcji, które będą panowały podczas Targów 




Jak zarezerwować Salonik Literacki?


KROK 1


Zastanów się, w który dzień i mniej więcej o jakiej porze chcesz zorganizować spotkanie i skontaktuj się z nami 


napisz do nas

KROK 2

Po ustaleniu terminu z Zespołem,

wypełnij zamówienie w panelu klienta


panel klienta

  




Pamiętaj, że...



Salonik wynajmowany jest na 45 min. Pozostałe 15 min do pełnej godziny to czas na przygotowanie saloniku do następnego spotkania,


Koszt wynajmu saloniku to:

  • Dla Wystawców ze stoiskiem: 100 zł (netto) w czwartek (14.10.2021)  i 250 zł (netto) w pozostałe dni
  • Dla Wystawców bez stoiska: 200 zł (netto) w czwartek (14.10.2021)  i 500 zł (netto) w pozostałe dni