Jak wysłać zgłoszenie?
KROK 1:
Rejestracja lub logowanie do panelu klienta TUTAJ
Jeżeli uzupełniali Państwo program towarzyszący na 22. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie (2018 rok), to prosimy o zalogowanie się ustalonymi już danymi (login i hasło).
Jeżeli nie mieli Państwo jeszcze okazji korzystać z Panelu Klienta, to prosimy najpierw zarejestrować się i założyć konto, na którym będą dostępne wszystkie usługi.
Jeżeli uzupełniali Państwo program towarzyszący na 22. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie (2018 rok), to prosimy o zalogowanie się ustalonymi już danymi (login i hasło).
Jeżeli nie mieli Państwo jeszcze okazji korzystać z Panelu Klienta, to prosimy najpierw zarejestrować się i założyć konto, na którym będą dostępne wszystkie usługi.
KROK 2:
Po założeniu konta następuje jego weryfikacja przez Organizatora.
KROK 3:
Po zaakceptowaniu konta przez Organizatora, odblokowana zostaje opcja złożenia zamówienia na powierzchnię wystawienniczą. Prosimy o wybranie metrażu i zaznaczenie typu stoiska.
KROK 4:
Weryfikacja zamówienia Wystawcy (powierzchni i lokalizacji) przez Organizatora.
KROK 5:
Po zaakceptowaniu powierzchni przez Organizatora, odblokowane zostają pozostałe opcje zamówień takie jak: wyposażenie dodatkowe, możliwość ułożenia elementów na planie stoiska, media, podwieszenia, świadczenia reklamowe czy wpis do katalogu.
KROK 6:
Podsumowanie i przesłanie formularza (punkt nr 15 w panelu klienta).
Uwaga!
Mogą Państwo również domawiać i zmieniać dodatkowe elementy wyposażenia do 30.08.2019.
Jeżeli chcieliby Państwo cofnąć zamówienie dodatkowe (np. zrezygnować z dwóch półek czy odwołać zamówienie Internetu etc.) prosimy o kontakt z Organizatorem.
Jeżeli chcieliby Państwo cofnąć zamówienie dodatkowe (np. zrezygnować z dwóch półek czy odwołać zamówienie Internetu etc.) prosimy o kontakt z Organizatorem.
Zmiany zamówienia wyposażenia możliwe są najpóźniej do 30.08.2019. Zamówienia składane przez Wystawcę po 30.08.2019 będą realizowane w miarę możliwości oraz będą droższe o 50%.