Zgłoszenia-na-Targi-2018

Jak co roku, Wystawcy 22. edycji mają pierwszeństwo do objęcia tej samej powierzchni w tej samej lokalizacji w tym roku. Jeżeli nie chcą Państwo dokonywać żadnych zmian w tym zakresie prosimy o wypełnienie odpowiednich elementów zgłoszenia. W przypadku chęci zmiany stoiska, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z Zespołem Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie. 




Jak wysłać zgłoszenie?


KROK 1:

 
Rejestracja lub logowanie do panelu klienta TUTAJ

Jeżeli uzupełniali Państwo program towarzyszący na 22. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie (2018 rok), to prosimy o zalogowanie się ustalonymi już danymi (login i hasło). 

Jeżeli nie mieli Państwo jeszcze okazji korzystać z Panelu Klienta, to prosimy najpierw zarejestrować się i założyć konto, na którym będą dostępne wszystkie usługi. 


 
KROK 2:
 
Po założeniu konta następuje jego weryfikacja przez Organizatora.

 
KROK 3:
 
Po zaakceptowaniu konta przez Organizatora, odblokowana zostaje opcja złożenia zamówienia na powierzchnię wystawienniczą. Prosimy o wybranie metrażu i zaznaczenie typu stoiska.

 
KROK 4:

Weryfikacja zamówienia Wystawcy (powierzchni i lokalizacji) przez Organizatora.

 
KROK 5:
 
Po zaakceptowaniu powierzchni przez Organizatora, odblokowane zostają pozostałe opcje zamówień takie jak: wyposażenie dodatkowe, możliwość ułożenia elementów na planie stoiska, media, podwieszenia, świadczenia reklamowe czy wpis do katalogu.

KROK 6:

Podsumowanie i przesłanie formularza (punkt nr 15 w panelu klienta).

 
 
Uwaga!  
 
Mogą Państwo również domawiać i zmieniać dodatkowe elementy wyposażenia do 30.08.2019.
Jeżeli chcieliby Państwo cofnąć zamówienie dodatkowe (np. zrezygnować z dwóch półek czy odwołać zamówienie Internetu etc.) prosimy o kontakt z Organizatorem.

 
Zmiany zamówienia wyposażenia możliwe są najpóźniej do 30.08.2019. Zamówienia składane przez Wystawcę po 30.08.2019 będą realizowane w miarę możliwości oraz będą droższe o 50%.