Organizacja spotkań i wydarzeń podczas


24. Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie®


Rodzaje spotkań


Zamawianie sal seminaryjnych, rejestracja spotkań, i uzupełnianie programu towarzyszącego odbywa się poprzez Panel Wystawcy https://targiksiazki.exposupport.pl/login






SPOTKANIA STACJONARNE



 z udziałem publiczności






SPOTKANIA STACJONARNE 


z udziałem publiczności i ze streamingiem na Platformie Targów oraz w mediach społecznościowych Wystawcy - autor, prowadzący i publiczność znajdują się w sali seminaryjnej EXPO Kraków







SPOTKANIA HYBRYDOWE


z udziałem publiczności i streamingiem na Platformie Targów oraz w mediach społecznościowych Wystawcy - autor łączy się spoza EXPO Kraków, a prowadzący i publiczność znajdują się w sali seminaryjnej EXPO (w sali umieszczony ekran i kamery)








SPOTKANIA ONLINE


transmitowane na Platformie Targów oraz w mediach społecznościowych Wystawcy – autor, prowadzący i publiczność znajdują się poza Expo Kraków.







Decydując się na organizację spotkania stacjonarnego, stacjonarnego ze streamingiem lub spotkania hybrydowego należy sprawdzić dostępność sal u organizatora, a następnie zamówić Salę seminaryjną w Panelu Wystawcy https://targiksiazki.exposupport.pl/login


Zasady organizowania SPOTKAŃ ONLINE:


  1. Prelegenci/Goście SPOTKANIA ONLINE otrzymają link za pomocą którego będą mogli zalogować się do zamkniętego spotkania, które będzie transmitowane na Platformę Targów.
    Uczestnicy wydarzenia będą mogli oglądnąć spotkanie na stronie bez konieczności logowania.www.ksiazka.krakow.pl
  2. Techniczna próba wydarzenia odbędzie się w dniu 13.10.2021. Godziny zostaną ustalone z Wystawcami indywidualnie

  3. Logowanie Prelegentów/Gości wydarzenia - 10 min. przed wydarzeniem.

  4. Wymagania sprzętowe dla Prelegentów/Gości spotkania online:
    komputer z kamerą,
    słuchawki z mikrofonem (konieczne, by dźwięk nie wychodził z głośników),
    stabilne łącze internetowe - minimalne wysyłanie 5Mb i odbieranie minimum 5Mb,
    przeglądarka internetowa chrome.

  5. Prezentację udostępnianą w trakcie spotkania należy przygotować w programie Powerpoint, bez nietypowych przejść i animacji.

  6. Wydarzenie na FB zakładają Targi Książki w Krakowie® dodając Wydawcę do współorganizacji.

  7. Wystawca przesyła następujące dane:
    Nazwa Wydawnictwa:
    Tytuł spotkania:
    Imię i nazwisko Autorów/prelegentów:
    Imię i nazwisko Prowadzącego:
    Zdjęcie autora do szablonu wydarzenia (szablon wydarzenia: 16:9 rozdzielczość 1920 x 1080).

  8. Miejsce streamingu: wydarzenie i media społecznościowe Wystawcy

  9. Wystawca planuje transmisję online na swoim FB, a następnie kopiuje z ustawień adres serwera SMTP i klucz transmisji i przesyła go na adres: gutkowska@targi.krakow.pl


Kontakt

Małgorzata Downar

Project Manager/Team Leader
downar@targi.krakow.pl

+48 510 182 731

+48 12 651 90 50

Agnieszka Gutkowska

Asystent/Event manager

gutkowska@targi.krakow.pl

+48 506 038 212

+48 12 651 90 72

24th-International-Book-Fair-in-Krakow-Poland-seminar-rooms​​




Seminar Rooms




The seminar rooms at EXPO Krakow are spacious, modern, air-conditioned and allow you to organize almost any type of meeting. All rooms are publicized and equipped with a wireless microphone, projector and screen. In addition, it is possible to automatically darken them. The seminar rooms at the EXPO Krakow are perfect for: meeting with a writer, press conference, workshops for children etc.





​Lwów Room


Wiedeń Room




How to book a seminar room?




STEP 1


Check individual locations seminar rooms

STEP 2


Think about which day and more or less what time you want to organize a meeting and contact us to check availability


STEP 3


Complete the order in the client's panel






Remember that...




  • Seminar rooms are rented for 50 minutes. The remaining 10 minutes to the full hour is the time to prepare the room for the next meeting,
  • the cost of renting the small room is PLN 500 (net) for Exhibitors with a stand and PLN 1000 (net) for Exhibitors without a stand,
  • the cost of renting the large room is PLN 900 (net) for Exhibitors with a stand and PLN 1800 (net) for Exhibitors without a stand,
  • you can also rent additional equipment, so if you expect more speakers, order additional microphones,
  • orders for additional seminar room equipment submitted during the Fair will be implemented as much as possible and will be more expensive by 100%.




Literary Salon









What is Literary Salon?


  • specially separated area in the Wisła hall
  • a modern agora that allows organizing meetings with authors
  • open space enabling each visitor to take part in the meeting
  • a modern promotional platform




Remember that...



  • The Literary Salon is rented every hour for 45 minutes. The remaining 15 minutes to the full hour is the time to prepare the Salon for the next meeting,
  • rent price:
  1. for the Exhibitor with a stand: on Thursday PLN 100 (net), and on other trade days PLN 250 (net)
  2. for Exhibitors without a stand: on Thursday PLN 200 (net), and on other market days PLN 500 (net)
  • remember that due to the limited number of hours, the order of applications decides on the reservation,
  • in the Literary Salon for the duration of the meeting you can set up displays (eg. roll'up),
  • on the external walls of the Literary Salon there will be monitors displaying the information you provided about the meeting (text + graphics - details to be agreed).




STEP 1

 

Think about which day and more or less what time you want to organize a meeting and contact us to check availability

 

contact us

STEP 2


Complete the order

in the client's panel


client's panel